ICF Basel - Wäg Vo Mir Zu Dir (Live)

Gratis MP3 Download: http://bit.ly/waegvmzd
Leadsheet (Text & Akkorde) zum nachspielen & mehr Infos über ICF Basel Worship: http://www.gottpop.ch

ICF Basel Music live im Wohnzimmer
Zum zweiten mal nach 2010 veröffentlicht ICF Basel drei Songs aus den eigenen Reihen, die in der Gemeinde über die letzten Jahre an Bedeutung gewonnen haben, aber zuvor nie festgehalten oder veröffentlicht wurden.
Dieses Mal hat sich das Worship Team im Wohnzimmer verschanzt und spielt dort zwischen Kaminfeuer und Weinglas drei Songs im intimen Rahmen unplugged: GOTTPOP Acoustic.

Der zweite Streich, «Wäg Vo Mir Zu Dir» handelt vom Aufgeben unserer Bequemlich- und Gleichgültigkeit als Antwort auf das, was Jesus schon für uns getan hat.

Wäg Vo Mir Zu DIr
© Musik & Text: Flavian Graber, Sebastian Bürgi (2010)

Verse 1 (2x)
Füehr du mi in d'Dunkelheit
Denn dis Liecht schiint hell in mir
Füehr mi us dr Bequemlichkeit
Denn ich will meh erläbe mit dir

Chorus
Du hesch di ganz ufgäh
Ganz verschänkt für mi
Du hesch di ganz ufgäh
Ganz verschänkt für mi
Füehr mis Läbe wäg vo mir zu dir

Verse 2
Hilf du mir mi Mitmensch z'liebe
Gnädig z'si wie du
Hilf du mir barmhärzig z'si
Az'packe wie du

Chorus

Middle8
Füehr mis läbe wäg vo mir zu dir

Chorus
Werbung
Werbung
Livenet Service
Werbung